top of page

Remote learning support

Public·8 members

[[[DIREKTESTRØMMING<]!!!!]] Qarabağ mot Molde på tv 21 september 2023

28. jan. 2021 — Molde jobber med å finne en arena i utlandet til europaligakampen mot Hoffenheim 18 ... mot aserbajdsjanske Qarabag i mesterligakvalifiseringen.

Istedet giret Arsenal om etter pause, og en glimrende enkeltmannsprestasjon av Nicolas Pepe sørget for 1-0. Derfra og ut var Molde i realiteten sjanseløse, og ytterligere scoringer fra Reiss Nelson og Folarin Balogun gjør at Molde nå må kjempe med den østerrikske klubben Rapid Wien om den siste plassen i gruppa som gir avansement til utslagsrundene. Rapid Wiens 3-1-seier mot Dundalk torsdag gjør at begge klubbene har seks poeng etter fire kamper i gruppe B. Han har forståelse, luftstyrke og fart. Stian har det meste, sier han til Nettavisen etter 0-3-tapet mot Arsenal. - Ikke store forskjellenSelv beskriver Gregersen det som stort å få bryne seg på «top notch»-motstand i europeisk sammenheng. Likevel mener han nivået til den tradisjonsrike Premier League-klubben var overkommelig. - Det er ikke store forskjellen når det kommer til fysikk, hurtighet og den biten, men det er den lille x-faktoren som blir forskjellen - som det Pépé gjør på 0-1-målet. Selv om han har fått litt kritikk i det siste, så ser du han hadde et skudd i tverrliggeren like før målet også. Det er det lille ekstra som skiller, men ellers er det ikke store forskjellen, mener kristiansunderen. Etter å ha blitt lansert som førstevalg på stopperplass i vinter, samt en lovende start på sesongen i juni, var Gregersen uheldig og fikk en kneskade som satte ham ut av spill til september. Deretter gikk han nærmest rett inn på laget og spilte 120 minutter på Kypros mot Qarabag i Champions League-kvaliken, hvor Molde vant på straffekonkurranse. - Jeg hadde en bra pre-season, fortsatte det jeg gjorde bra i Sverige på lån i fjor, og starta sesongen bra - både laget og meg. Men så kom dessverre skaden, det var litt uheldig. Men jeg vil gi ære til Espen Gjøstøl (sports scientist i Molde) som fikk hjulpet meg tilbake, forteller stopperen. Han mener Qarabag-kampen ble et avgjørende gjennombrudd i sesongen. - Etter det har det gått veldig bra for min del. Det har vært en fin reise for meg i år, sier Gregersen. Skadeproblemer gjorde også at han måtte melde forfall på sitt første A-landslagsuttak. Men den høyreiste forsvareren er klar om telefonen skulle ringe igjen. - Jeg er selvfølgelig klar om jeg skulle bli spurt igjen, ja. Som jeg har sagt tidligere er det en guttedrøm å bli tatt ut på A-landslaget og få spille med flagget på brystet. Jeg håper den sjansen kommer igjen, for da skal jeg stå på. Holdt følge i én omgangSom i London, spilte Molde en god førsteomgang mot Mikel Artetas Arsenal-mannskap torsdag. Sheriff Sinyan fikk en alle tiders mulighet til å sende vertene i føringen før hvilen, men avslutningen til midtstoppermakkeren til Gregersen forsvant på tvers av målet fra under en meters avstand. Gregersen kan være tapt for Molde etter ny solid Europa League-opptreden: - De er i dialog nåMOLDE - ARSENAL 0-3:MOLDE/OSLO (Nettavisen): - Han har vært såpass god i Europa for Molde nå at jeg vil tro hans navn nå står på blokka til en del utenlandske klubber. Han har utviklet seg voldsomt som midtstopper, sier TV 2-ekspert Jesper Mathisen, som kommenterte Moldes 0-3-tap mot Arsenal torsdag, til Nettavisen. Gregersen har vært bunnsolid denne sesongen, og ble også tatt ut i Lars Lagerbäcks siste landslagstropp. Den gang måtte han melde avbud på grunn av skade, men mot Alexandre Lacazette og de andre Arsenal-stjernene var Moldes nummer seks igjen tilbake fra start. Der viste han igjen fram både duellstyrke, pasningskvaliteter og ikke minst hurtighet på det som er en av de største scenene i europeisk klubbfotball. Molde tv-sendte kamper | Tv-guide for fotball Qarabag FK Qarabag FK, Molde. Viasport 2; Viaplay.no. Søndag, 24.09.2023. 17:00. Eliteserien. Strømsgodset IF Strømsgodset IF, Molde. TV 2 Play ... [I dag**] Qarabağ FK mot Molde på tv 2022 21 september 2023 for 2 timer siden — (SE DIREKTE**) Molde mot Odd på tv 2022 16 september for 5 døgn siden — 2023 18:45 Europa League Gruppespill Qarabag FK Molde Viasport 2 Viaplay ... [LIVE SPORT-] Qarabağ mot Molde på nett 21 september 2023 for 4 timer siden — [LIVE SPORT-] Qarabağ mot Molde på nett 21 september 2023 3. mai 2023 — Molde tok sesongens første trepoenger mot Aalesund i onsdagens ... Nå bekrefter Gregersen selv at Mathisens spådom stemmer, og at det kom et bud på ham i sommer som Molde avslo. Han røper imidlertid at klubben fortsatt er i dialog om en overgang, og at ting kan skje allerede i januar. - Det er artig at folk snakker om interessen. Det har jo kommet bud også, men jeg har fokus på Molde ut året, så får vi se hva som skjer. De er i dialog, som jeg vet, sier han til Eurosport, som først fikk 25-åringen i tale. - SpennendeOgså overfor Nettavisen bekrefter stopperkjempen at det er snakk om en mulig overgang allerede i januar, uten at han vil røpe hvilken klubb det dreier seg om. ((SPORT)) Qarabağ mot Molde på online 21 september 2. sep. 2023 — (LIVE SPORT#)) Haugesund mot Molde på tv 3 september 2023 20. aug. 2023 — Molde mot FK Haugesund på online Molde Qarabag FK To be confirmed ... - Klubbene er i dialog nå, og det er snakk om en overgang i januar-vinduet, ja. Det virker absolutt veldig interessant for min del, sier Gregersen. - Eurosport-ekspert Joacim Jönsson lanserte Russland som et alternativ, men du har tidligere blitt ryktet til både Premier League- og Championship-klubber. Hva tenker du om en framtid i engelsk fotball? - Det hadde vært interessant å spille i England. Jeg tror fotballen der hadde passa meg veldig bra. Molde kamp i dag på TV & Live stream - Kanal, tid | TVkampen. comMolde FK er et norsk lag som spiller i Eliteserien. De er regjerende seriemester og cupmestere, hvor de tok hjem begge titler i 2022-sesongen. Laget spiller i gruppe H i Europa League 2023/24. Her finner du en oversikt over alle Molde kamper på tv og live stream i Norge. Vi nordmenn er jo ekstra tilknyttet engelsk fotball, så det er klart det hadde vært stort, mener Molde-spilleren. Les også: Arsenal-stjernen ble utskjelt for noen dager siden. Så revansjerte han seg mot Molde: –⁠ Jeg så det fra første minutt Får skryt av Erling Moe: - Han har det mesteNettavisen har tidligere skrevet at MLS-klubben Sporting Kansas City skal ha lagt inn bud på syv millioner kroner for Gregersen, mens også beilere fra både Premier League og Championship skal ha vært til stede i det omvendte oppgjøret på Emirates Stadium tidligere i november. Den gang imponerte Gregersen i den ene omgangen han spilte, og prestasjonen på Aker Stadion torsdag gjør neppe at interessen for stopperen blir mindre. Molde – fotballaget fra rosenes by Laget fra Romsdal som spiller hjemmekampene på Aker Stadion ble stiftet i 1911. Erling Moe overtok som trener etter Ole Gunnar Solskjær. Laget har vunnet Eliteserien 4 ganger. Første gang da de fylte 100 år. I cupen er det blitt 5 triumfer. Ved siden av Rosenborg er de det eneste laget som har spilt i gruppespillet i Champions League. Sport på tv - Allente 21 sep 18.40 | V sport 1 HD (N). UEFA They help us to know which pages are the most and least popular and see how visitors move around the site. [TV<<] Qarabağ mot Molde på tv 2022 21 september 2023 for 4 timer siden — Se Qarabağ – Molde på TV og Live stream. TVkampen gir deg full oversikt med tidspunkt, TV-kanal og live stream. Til tross for tre baklengsmål, var Gregersen sterkt delaktig i at Arsenal-kaptein Lacazette aldri fikk gjort noe særlig ut av seg. Les også: Molde reagerer kraftig før stor­oppgjøret mot Arsenal: –⁠ Det er forkasteligMolde-trener Erling Moe vet at Europa League-prestasjonene til midtstopperen gjør at større klubber kan få øynene opp for ham. - Det vil jeg tro er et av de bedre vinduene å prestere godt i. Stian er igjen veldig bra. [STREAMING>>>] Qarabağ mot Molde 21 september 2023 for 4 timer siden — [STREAMING>>>] Qarabağ mot Molde 21 september 2023 30. nov. 2023 — Sammenlign billettpriser for Molde mot Qarabag FK mellom de 10 beste ... Qarabag - Molde - Sportskalender om 1 time — Få oversikt over når og hvor Qarabag - Molde vises på TV. Molde starter gruppespillet borte mot Qarabag i Aserbajdsjan. Molde ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page